czwartek, 31 lipca 2014

Mam już roczek! :)



Jak ten czas szybko leci! Całkiem niedawno patrząc na inne blogi zastanawiałam się nad takowym, a teraz? Teraz mija rok odkąd sama jestem posiadaczką bloga książkowego. :)

źródło: google.pl

Może teraz blog ma mały zastój, ale to dlatego, że kończą mi się zapasy książek własnych, a wstyd się przyznać, ale nie mam karty bibliotecznej i zawsze mi nie po drodze jechać ją wyrobić. :)

Dłużej nie przedłużajmy :) Chciałabym Wam podziękować, każdemu z osobna za każde odwiedzenie, za każdy komentarz i za to, że mieliście chęć kliknąć "obserwuj". Dziękuję.

Jest to dla mnie ogromna radość, że tutaj wchodzicie, a cieszę się jak dziecko kiedy widzę nowy komentarz. Mam nadzieję i postaram się, aby kolejne tygodnie były bardziej owocne niż poprzednie, żeby ten blog nie zginął w zapomnieniu. 


1 komentarz:

  1. O nie, brak karty bibliotecznej to zbrodnia! :) A tak poważnie to gratuluję rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń