poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zapowiedzi książkowe wydawnictwa Albatros 2014

Koniec roku już nie długo, a mnie zaczyna zżerać ciekawość, jakie książki pojawią się w 2014. Niestety tylko wydawnictwo Albatros ujawnia mniej więcej jakie ma plany na następny rok, a w każdym razie na parę miesięcy.

Opisy jeszcze nie zostały dodane, jednak tytuły książek i większość okładek już jest. Wybierając powieści patrzyłam właśnie na tytuły i, chcąc nie chcąc, właśnie na okładki książek. Zauważyłam, że zawsze lepiej czytało mi się książkę z ciekawą oprawą. Cóż, nic na to nie poradzę :) Dodatkowo wybierałam powieści takie, w których autor jest mi dobrze znany lub, niestety, go nie znam, ale z opisów innych jego książek lub z Waszych recenzji, wydaje się, że spodobałyby mi się.

Oto co dla Nas przygotowało wydawnictwo Albatros:










Krawędż wieczności
Plus książki, które nie mają jeszcze okładek:
Karen Rose - Należysz do mnie
Lincoln Child - Grobowiec
James Patterson, Howard Roughan - Drugi miesiąc miodowy
Stephen King - Pan Mercedes
James Patterson - Zabić Alexa Crossa
John Grisham - Niewinny człowiek
Guillaume Musso - Jutro
Phillip Margolin - Morderstwo na Kapitolu
James Patterson - Alex Cross musi zginąć


Najbardziej ze wszystkich książek czekam na Sparksa, Pattersona, Margolina i Gerritsen. Ciekawość za to mnie zżera, co to może być za Pan Mercedes Kinga ;)


Źródło: wydawnictwoalbatros.com


6 komentarzy:

  1. mmm<3 Cudeńka : ) Nicholas Sparks <3
    No i miałabym jeszcze ochote na: Jamesa Pattersona, Johna Grishama, Guillaume Musso, Stephena Kinga i Tess Gerritsen : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kilka interesujących pozycji. Będzie co czytać w nadchodzącym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, a jak jeszcze inne wydawnictwa będą miały dużo nowości... :)

      Usuń
  3. Nie nadążam za nowościami, a wszystkie chciałabym móc przeczytać, albo większość... Jednak kilka na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń