poniedziałek, 24 marca 2014

Kinowa wiosna!

Pierwszy dzień wiosny już za nami. Niestety nie mogło być tak pięknie i piątkowa pogoda odeszła w siną dal. Ale podobno ma wrócić w środę. Trzymam za słowo... :)

Wraz z cieplejszymi wieczorami i tym, że noc nie zaczyna się o 16, chce się czytać więcej książek i wyjść wieczorem. A gdzie? Do kina oczywiście ;)
Przeglądając nowości kinowe i zapowiedzi natknęłam się na ciekawe (przynajmniej dla mnie) pozycje.
Postanowiłam się nimi z Wami podzielić.
(po kliknięciu na miniaturę zostaniecie przeniesieni na stronę danego filmu w Multikinie)
Nowości...

Need For SpeedNon-StopOcalonyWitaj w klubie

A teraz zapowiedzi do maja... :)

Noe: Wybrany przez Boga 3D napisyGrand Budapest HotelDroga do zapomnieniaBrick Mansions. Najlepszy z najlepszychInna kobietaDiabelskie nasieniePowstanie WarszawskieCasanova po przejściach

"Ocalonego" oglądałam i jak lubicie filmy wojenne to polecam ;) Mam wielką chrapkę i na pewno obejrzę "Need for speeda".

A z zapowiedzi? Z pewnością "Powstanie Warszawskie", który w całości został zmontowany z materiałów dokumentalnych. Liczby robią wrażenie:

"6 godzin oryginalnych kronik z Powstania Warszawskiego; 7 miesięcy pracy; zespół konsultantów ds. militariów, ubioru, architektury, również urbanistów, varsavianistów i historyków; 1000 godzin konsultacji kolorystycznych; 1200 ujęd; 1440 godzin koloryzacji i rekonstrukcji; 112.000 wybranych klatek; 648.000 minut rekonstrukcji; 22.971.520 megabajtów danych – to tylko niektóre liczby pozwalające uświadomid sobie, chodby częściowo, ogromny nakład pracy i środków włożonych w realizację projektu „Powstanie Warszawskie”. Efektem jest 90 minut odbudowanego, pokolorowanego, ściskającego za gardło filmu, który ukazuje Powstanie Warszawskie z niespotykanym dotąd realizmem."

4 komentarze:

  1. "Ocalonego" obejrzę, ale najpierw książka idzie w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na recenzję i może ja na książkę się skuszę ;)

      Usuń
  2. Widzę kilka filmów w sam raz dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo na kilka filmów wybrałabym się z chęcią. Wpadł mi w oko film z udziałem świetnego aktora Colina Firtha, bo kojarzę go jako pana Darcy :>

    OdpowiedzUsuń