piątek, 25 kwietnia 2014

Stos? Stos!

Witam Was po świętach. Mam nadzieję, że wypoczęłyście/wypoczęliście w przerwie między szkołą/studiami/pracą/czymś innym (niepotrzebne skreślić :)), a teraz macie jeszcze czas i chęci na obejrzenie mojego malutkiego stosiku. Składa się on głównie z książek, na które "polowałam" jak lwica od kilki dobrych tygodni, a nawet miesięcy, więc mam się czym cieszyć :)

Może coś polecacie, co mogłabym przeczytać jako pierwsze? Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)



Od dołu:
  1. Arthur M. Schlesinger, Jacqueline Kennedy - Jacqueline Kennedy. Historyczne rozmowy o życiu z Johnem F. Kennedym - na tę książkę czekałam długo :) cena (55 zł w zaokrągleniu) nie zachęcała zbytnio, ale promocja w mojej księgarni zadecydowała - no bo jak mogłabym nie kupić tej książki za 9,90?!
  2. Alfonso Signorini - Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości - Och, moja Marilyn. Przeczytałam już dwie jej biografię (tu i tu). Ta jest bardziej w formie powieści i mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu, no bo jakby nie mogła? :)
  3. Robin Cook - Sfinks - Po Interwencji, którą nie dawno przeczytałam (opinia już nie długo) musiałam sięgnąć po coś jeszcze, co zostało napisane przez Cooka. Na allegro znalazłam Sfinksa - zobaczymy ;)
  4. Joseph Murphy - Moc przyciągania pieniądza - Nie jest to powieść, raczej poradnik?, motywator? Interesuję się psychologią, więc chętnie poznam co ma do powiedzenia o pieniądzach pan Murphy
  5. Virginia C. Andrews - Rodzina Casteel - po świetnej sadze o Dollangangerach przyszedł czas na nowe postacie, nowe wydarzenia. Jestem ciekawa co jeszcze wyszło spod pióra autorki o bardzo się ciesze, że jej książki znowu zostają wydane. Mam nadzieję, że się nie zawiodę :)
I to by było na tyle. Nie wiem od czego zacząć. Same perełki. Chyba pół dnia spędzę przyglądając się okładkom i pewnie nic nie wybiorę :)

2 komentarze: