wtorek, 31 grudnia 2013

Kolejny rok za nami...

Za parędziesiąt minut kolejny rok się skończy i kolejny rok się zacznie. W 2013 roku przeczytałam 48 książek. Planowałam 52, jednak niestety nie udało się. Nie jestem zła ani szczęśliwa. Po prostu na tyle powieści starczyło mi czasu i życzę sobie aby 2014 rok był, w każdym razie, pod względem czytelniczym lepszy, ale nie jestem pewna czy tak będzie, bo chcę zacząć kurs na prawo jazdy (ach, w końcu 18 lat :)) i próbne matury robione przez wydawnictwa... Jednak mam nadzieję, że będzie dobrze :) 

Poniżej przedstawiam 10 z 48 książek, które uważam za najlepsze ze wszystkich przeczytanych w tym roku.


1. Arthur Golden - Wyznania Gejszy
2.Tess Gerritsen - Dolina umarłych
3.Tess Gerritsen - Grawitacja
4. Simon Beckett - Zapisane w kościach
5.Stephen King - Christine
6.Judith Gould - Grzechy tom 1,2
7.Agata Christie - I nie było już nikogo
8.Carla Montero - Szmaragdowa tablica
9.James Patterson - Ostrzeżenie
10.Nichola Sparks - Bezpieczna przystań

Kolejność jest przypadkowa. Większość książek ukazanych tutaj jeszcze nie ma recenzji na blogu i w najbliższym tygodniu mam zamiar to uzupełnić. Tak to wygląda :)
W tym roku powieści, których nie dokończyłam są trzy - Kobieta, która igrała z ogniem, Wichrowe wzgórza i Nędznicy tom 2. Dwie ostatnie chcę przeczytać na nowo (dać im jeszcze raz szansę) w 2014 :) Nie lubię tak pozostawiać nieprzeczytanych książek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz