czwartek, 1 sierpnia 2013

Pierwszy stos!

Wakacje to najlepszy czas na czytanie książek i ich kupowanie. Przeglądając inne blogi stwierdziłam, że jak założę bloga, będę udostępniać stosy książek, które udało mi się upolować :)

A więc, zaczynajmy!

I tak oto w lipcu nabyłam 12 książek, właściwie wszystkie na promocjach i w punktach tanich książek.

Giovanni Giacomo Casanova - "Pamiętniki" - wyprzedaż w Auchanie 
Paullina Simons - "Jeździec miedziany" - aż wstyd przyznać, że to moje pierwsze spotkanie z autorką
Phillip Margolin - "Sędzia" - wyprzedaż na stronie Matras
Judith Gould - "Grzechy" tom 1,2 - punk taniej książki nad morzem
Mo Hayder - "Skóra" - jak wyżej
J.D. Robb - "Naznaczone śmiercią" - Z romansami Nory Roberts się zapoznałam i bardzo mi się spodobały,  zobaczymy jak będzie z kryminałem
Nora Roberts - "W blasku reflektorów"
Sam Wasson - "Piąta aleja piąta rano" - zrobiło się głośno o tej książce, wiec postanowiłam na własnej skórze sprawdzić czy jest warta uwagi
Charlotte Link - "Wielbiciel" 
Scott F. Fitzgerald - "Wielki Gatsby" - Z powodu ekranizacji, wydawnictwa wznowiły sprzedaż książki,    skusiła mnie promocja w Empiku
Carla Montero - "Szmaragdowa tablica" - zrobiło się głośno na temat tej książki, postanowiłam sama sprawdzić, czy na pewno jest taka dobra. Promocja w Matrasie pojawiła się w idealnym momencie.


Nad morzem oprócz leniuchowania na plaży i jedzenia ryb, spędzałam bardzo dużo czasu w punktach taniej książki i w świetnej, malutkiej księgarni, która właśnie ma taki klimat, że dech w piersiach zapiera. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz